Allting handlar om skola nu

Jag skulle bli bättre på att uppdatera, men det går inte så bra. Kan ju bero på att jag inte har så mycket att säga ^^ Allt handlar om samma sak nu, skola. Och det är just det enda som händer nu. Hämtade balklänningen igår och tur så passade den ;) Sedan har vi studentkläningen som jag inte har hittat än :P Och allt det handlar om skolan, avslutningen av skolan.

Men kan ju byta textens handling med att säga att jag är väldigt nära att strypa katten! :O Han måste kastreras och det är fort, men tyvärr så kommer inte kvinnan som skall göra det tillbaka förns i början av juni och det börjar bli väldigt frustrerande! :P

Troligtvis löser sig dagens inlandsproblem ;)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Malin

INLAND :)

2010-05-25 @ 17:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0