Det är nu jag lämnar livlinorna och själv blir en

Kanske är lite dålig på att uppdatera här ^^ men ska försöka ändra på de eller jag måste göra det! För vem vet, till sommarn kanske är sista gången (kanske inte sista) man träffar folket från arvidsjaur :O
Det känns konstigt på ett sätt att lämna det ställe man bott i 19 år, ett ställe där man kännt sig trygg, skrämd, hatad, älskad och har haft allmänt trevligt i... Men det finns en dag då man måste lämna tryggheten bakom sig, den dag då man startar sitt egna nya liv utan livlinorna och själv blir en livlina till någon anna, ja, jag talar faktiskt om att starta sin egen familj.
Med min sambo som jag så djupt älskar och gått genom storm och sol med, så börjar vi vårt riktiga liv tillsammans till sommaren och vem vet, kanske blir vårt nya liv i en annan ort, ett annat län, en annan del av sverige eller kanske i ett helt annat land?

Jag ska bara ta mig igenom den här sista månaden i skolan, längta till balen och studenten, och jag längtar verkligen till att få skrika de fyra små orden som betyder så mycket: "Vi har tagit Studenten!"
De är ord som kommer att få mig att känna mig fri och bekymmerlös, för det har verkligen inte funnits något annat än skolan just nu som fått mig att vilja kräkas. Nu menar jag inte som alla andra säger att skola är pest och pina, utan jag menar att det verkligen inte varit bra. Jag har gått en linje jag verkligen inte velat gå och med det som funkar det inte, men jag kommer att klara det varken sig jag vill det eller ej ^^

Puss och kram














Min lilla grabb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0