Inte riktigt klart

Måste nog göra någonting åt min blogg, eller åt utseendet. Men har varken nå bra program för att fixa en fin bild, har heller ingen fin bild, fast det kanske ja kan ändra på nu när ja har nykameran ;)

Trodde allting var klart i skolan, men icket! Vår kära lärare vill träffa oss in i det sista... Svenska tal på tisdag + träff med Katarina till gud vet när, var sen tänkt brännboll mot 2orna på kvällen, får se om jag drar mig dit ^^ Har en tendens till att göra illa mig eller få några sånna där snygga riv- och blåmärken ;) Och det vill man inte ha till studentveckan!

Klassen har även kommit hem från Turkiet och jag måste säga att det inte syns speciellt mycket, och hur kan man vara så trött efter att ha haft en hel veckas semester ;) Nog för att jag tror att jag har haft mer semester än dom, har som inte gjort något under hela veckan, förutom att  spendera pengar ;)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0