Nu har jag gjort de, jag har investera ;P

Trodde aldrig att det skulle hända, men nu har jag gjort det! Jag har investera en kamera ;) Ingen system, bara en vanlig. Mycket bekvämare och smidigare :) Nu ska jag bara vänta tills batteriet är laddat så att jag kan börja använda den!

Jag har även lyckas bli klar med allt till studentveckan :D Alla klänningar är inhandlade, lika så smycken, väska, skor och kostykmen till karln! Det går bra nu! ;P Har även bara ett svenskatal att göra sen kan jag lämna skolan bakom mig, även om ett ämne inte inkluderade ett G, men jag sa att jag inte bryr mig om det och kommer heller inte att göra de. Har fortfarande ett betyg :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0