1a advent

Under hela mitt liv så har jag aldrig känt mig mer förvirrad, mer onödig, mer misslyckad. Vad hände helt enkelt?.. Nu saknar jag den där glada skrattande tjejen mer än allt annat.

Det är första advent idag och det innebär skyltsöndag och det innebär brand i börsen. Jag känner att jag helt klart lever över mina tillgångar! Men men, så äre när man ska ligga i topp ^^

För övrigt så har jag noll julkänslor... Under alla år ja levt så har julkänslorna dykt upp redan i september eller när första snön faller. Men inte i år. I år är allt annorlunda. Just nu lever jag inte för att leva, jag lever för att överleva. Allt är bara allmänt kaos och jag gillar det inte.
Imorn blir det att söka jobb, varken sig ja vill det eller ej så kommer det att bli på ett ställe jag inte vill jobba på. Behöver verkligen en inkomst nu! Jag fattar fortfarande inte varför folk säger att pengar inte kan köpa lycka, jag blir överlycklig av pengar ^^

Ikväll blir det att "njuta" av första advent och invänta morrondan. Lyssna på julmusik och se om känslorna kommer fram.

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0