Allvarligt eller ej?

Ibland undrar jag om jag är sjuk, eller om jag bara inbillar mig (alltså allvarligt och inte bara nån vanlig förkylning). Vet inte om jag vill skriva så mycket runt om det. Men det känns som om att det är nått som inte är rätt. Allt kan ju ha med det som händer i mitt liv just nu, att jag bara är lite deppad och stressad, men jag tycker det kommer i omgångar. Det är som sagt inte hela tiden, men det händer ibland. Och jag har själv blivit rädd, men inte riktigt brytt mig om det nå mer.
Men om det skulle hända en gång till det som brukar hända så kanske jag ska kolla upp det :) Men nu är det nått annat som händer och då vet jag inte om det har med det andra att göra eller om det som sagt bara har med tidpunkten i mitt liv.

Ajja, jag har ju inte dött än och det har inte vart så allvarligt så det där sover jag på och inväntar morrondagen :)
puss o kram

- nån dag hoppas jag att det går upp för dig vad som hände. Att det här var inte menat, att det här var något dumt. Om man tänker på det bra så fanns det ingen anledning att det hände, om man tänker på det dåliga så gick det att ändra.
Vill inte vara arg, men du ger mig inget val.

Kommentarer
Postat av: ida

du de är samma sak för mig, känns som att det är nått som är fel men vet inte vad. ibland mår jag skit konstigt och ibland äre bättre.. de kanske är för mkt stress som gör det :)

2010-11-12 @ 23:17:53
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0