Barnvakt sökes!

Kom just på att jag har en situation! Min älskade kisse kan inte fira jul med mig :( Han får varken åka med i bilen eller vara borta hos mormor pga alla tråkmånsar som är allergiska :P Jag behöver alltså en barnvakt i jul!!!

Någon frivillig? ^^

Annars så är jag händig ikväll och tvättar min "vita" jacka som aldrig håller sig vit. Ska aldrig mer köpa en vit jacka! Och så tvättar jag mitt överkast för att mulle kleta choklad över den :P Och sen så ska jag prova min svarta ulljacka och se om den håller. Det står att jag inte får tvätta den, men min mor har tvättat många av mina grejer som man inte får eller bara tvättar allt i standard tvätt 40grader, ink mina 30graders!

puss o kram på den som ställer upp!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Alltså suck för vita kläder, har ett par vita skor å jackor som jag blir galen på! Smutsig jämt

2010-11-23 @ 22:44:00
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Denise - mamma till Kevin

Om din katt kan hoppa av vid stockholm om du sätter honom på ett tåg, så kan jag ha honom över jul! Jag passar gladerligen andras män...



... men var beredd på skilsmässa när han kommer tillbaka ! ;)

2010-11-25 @ 14:37:30
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0