bröstförminskning, ja tack!

Nu snart ryker brösten, är så j*vla less att aldrig kunna hitta kläder som passar. Hitta en jättefin klänning idag och den satt som smäck på kroppen, sen tittar man på bysten. Va fan hände? Det är trångt, för litet eller så får klänningarna mina bröst att se platta ut, för det är alldeles för tajt, eller så hamnar dom under bystområdet på klänningen så det ser ut som hängpattar. Dagens problem!! Får se om ja kan lösa helgens utstyrsel med de ja har hemma, ni får helt enkelt se mig i gamla trasor :)

Det enda positiva var att jag fick hem "gratis" mat till lill kissen. Och att jag fick mig en flickvän till helgen! Det kommer att bli kanon!
puss o kram

Kommentarer
Postat av: denise

ibland har jag då oturen att ist så är de för stort vid brösten och sitter som ett smäck överallt annars! :)

2010-11-18 @ 17:20:57
URL: http://dmortsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0