Du är.. osäker?

Känner att det är en sån där tråkig fredag. Vad ska man göra? Vill ja göra nå? Säger såhär, den som vill umgås får höra av sig och så ser ja vad ja känn :)

Det är jobbigt när vissa personer inte kan acceptera hur livet är just nu. Att det har blivit såhär. Vill bara inte att det ska bli värre än vad det redan är.
Känner att jag har gjort mina val och står nu på jorden på just denna punkt just nu. Jag har valt det och jag är nöjd med det. Skulle dock underlätta vardan med vissa förändringar :) Men när folk börjar flytta mig från denna punkt blir jag osäker. Lite besviken av vissas handlingar. Jag har dåligt lokalsinne och därför har ja svårt att hitta tillbaka till just denna punkt!

Men nu ska jag iväg och köpa sånt där sliskit och bara bli fet framför tvn. Oja, jag har nog fått tillbaka aptiten. Hade iaf aptit igår för då var ja hungrig ^^ och jag är nöjd att jag har fri tillgång till en bil, eller jag tar den när ingen annan kan!

puss o kram på dig...

Kom ju även på gårdagens höjdpunkt, ja fann kameran!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0