Dyr månad..

Ja! Äntligen har ja vänt till dygnet :) somna dock lite sent igår, men vakna ändå kvart över 9 :D (av väckarn såklart) Men vet int om ja hade stigit upp om det inte var nån som hade hört av sig ^^

Älskade måndag, du kommer varje vecka med en ny start på livet! Denna vecka kommer jag vara nervös till informationen kommer.. Har sån där magont grej :P Men hoppas på det bästa! Fast ska man egentligen de? Man blir ju bara besviken om det inte händer :S Sen i slutet av veckan är det ju release på lappis, de får man ju inte missa ;P
Sen så måst ja nån dag denna vecka bege mig mot Kalix igen för att hämta de sista. Då kanske jag inte behöver göra nå mer svängar dit :) Kanske sen för att hälsa på ^^

Annars så ska jag kasta i mig nå mat och bege mig mot samhället. Undra om man skull ha köpt nått till helgens bravader :) Dyr månad för den som inte hade tillräckligt med inkomst!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0