Finns faktiskt någon som älskar mig

Kanske lika bra jag inte är ute ikväll, känner att jag bara blir sämre och sämre. Jag kan inte fara ut på en promenad för då blir det värre än värst och det orkar ja inte. Just nu är jag slutkörd från dessa två dagar, beror nog mest på bristen på sömn... Men jag sov faktiskt riktigt bra inatt, var väl utmattad ^^ Men vakna i panik kl 7! Kanske för att en liten Mulle inte hade vart och väckt mig? Han saknades dock när jag skulle sova. Han är som det där gossedjuret man alltid hade med sig när man var liten ^^

Finns ju faktiskt många tecken på att min lilla vän tycker om mig. Han gråter om jag är borta, han äter inte om jag är borta. Han blir jätte arg om jag vart borta länge ;) En sann svartsjuk vän.

puss o kram på dig med...

if you do me right, I´m gonna do right by you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0