Flitigt lat

Känner att jag har vart flitig idag! Vakna vid två ;) eller blev väckt, och efter de en dusch. Sen tog jag tag i dammsugarn och städade hela huset. Uppe, nere, under, över, hit och dit. Ja överallt :) Mitt rum fick sig en rejäl omgång och nu är det så lite katthår som det bara kan bli, passade även på att vända sängen (hoppas den slutar knäppa som den gör hela tiden) och möbleradeom lite grann :) Bytte även sängkläder som jag alltd gör ^^
Ändå duktig för att ha stigit upp för tre timmar sen, ja jag låg kvar i sängen till tre...
Blev ju förövrigt väckt kl sju i morse i vanlig ordning av lillmannen. Han har inte en mat och sov klocka, utan en lek och sov klocka. Klockan ett på natten och klockan sju på morron står det lek på schemat! Mycket enerverande...

Trodde att min sömn hade kommit tillbaka, men ack så fel jag hade. Kunde verkligen inte somna inatt. Jag måste nog göra mig av med lite tankar, inte vänta med saker. Det är precis vad jag har gjort, jag har väntat med lite grejer för jag anser att det är för tidigt, men jag blir galen snart!! Vill som ha svar :)
Men för att få upp humöret kollade jag kontot och lyckligtvis hade det stigit där! :D Nu kan ja hälsa på lite folk ;)

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0