Flytt.. inge kul när man egentligen inte vill :/

Vart en låång dag som jag trodde. For 8 i morse och kom hem vid 9 på kvällen. Blev mer grejer än jag trodde, fick inte ens med allt! Men de värsta är inte att packa, det är att packa upp... Tror jag lämnar de fyra banankartonger som står i garaget till när jag lämnar boet och flyger till mitt eget ^^ Är ju ändå mest sånt som mor och far har.
Och har jag riktigt tur så blir jag av med den 1 december! Så då slipp jag bråka om det.

Kom även hem med Mulles kattträd och han var överlycklig! Det gjorde mig faktiskt glad trots vad dagen har innebärt :D Sen så fynda jag lite grejer och förlora lite grejer. Min kamera är bortsprungen och jag har ingen aning om vars den kan vara :S Det sista jag minns var att jag kollade på bilderna veckan jag for till Arvids och nu... har jag ingen aning om vars jag lagt den ^^ Men den dyker nog upp :)

Sen har jag nästan bestämt mig om en annan sak, att det kanske är dags att gå vidare. Det är nog bäst så antar jag, fast jag vill egentligen inte att det ska vara så, men det är nog det. Nån gång måste man släppa taget, ungefär som när jag lät mitt lilla barn vara ute själv, det kommer att gå bra :) Men denna gång önskar jag att det fanns nått annat allternativ.. men antar att det är bäst för oss båda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0