För att få ett svar ställer man en fråga

Ibland kan ja undra varför vissa saker händer. Finns ödet? Var det ödet som bestämde att mitt liv skulle bli såhär? Eller är det bara slumpen som gör att vi väljer dom vägar vi går? Eller sitter de nån gubbe där uppe och gör livet lättare för vissa och värre för andra?
Ja, ibland kan frågorna bara komma i överflöd. Och svar de får man sällan ^^ Men vissa av dom tusen frågor jag har kanske jag kan ta reda på svaret själv!

För övrigt så hörde jag just på radion att det ska komma ett par dit för att ha sex. Vad är meningen med det och bara varför? Ibland undrar jag vars det svenska samhället är påväg, men det sänder väl bara ut det vi egentligen vill höra.(?) Jajja, vissa saker blir man bara inte klok på :p

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Håller med, så patetiskt. Ungefär som alla billga dokusåpor som Paradise Hotel, där mediakåta människor knullar i TV i hopp om att bli kända. Tragiskt. :P

2010-11-18 @ 01:07:01
URL: http://bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0