Helkul kväll!

Jag blev ju "kidnappad" till sist! Tack! Blev en sväng till Piteå där jag mest snurra runt och fick sånna där riktigt "bra" raggningsförsök från samma person ;) Men kul var det och om ändå sött, haha! Sedan fick jag ju träffa världens bästa Emma! Henne har man saknat och hennes oförsiktiga charm, bara du flyttar hem igen!

När krogen stängde bestämde vi oss för att börja röra oss hemmåt igen. Sång i framsätet hela vägen och snark i baksätet, film sen med Ante fast blev ju inte nån längre stund förns näste man gav upp hoppet om det vakna livet ;) så jag bestämde mig för en prom hem och på vägen hade vi bestämt mitt framtida jobb, telefonförsäjlare..? Tror inte de ;P
skön promenad iaf och nu är ja lika pigg som tidigare, men vad kan man räkna med efter att ha strängt bestämt sig för att gå hem i , ja typ -20 ^^ Kallt, men skönt!

Natti natt på er grabbs!
puss o kram

Kommentarer
Postat av: denise

hehe ja men du kunde ha hålle mig sällskap :D hehehe men du fick dig ju en liten festarkväll ändå igår ;)

2010-11-14 @ 12:54:55
URL: http://dmortsell.blogg.se/
Postat av: sandra

hehe okej :P ja de va ju tur de men kul vare säkert :D

jag va på ungdomsgården å jobbade och hade tråkigt :P

2010-11-14 @ 16:33:07
URL: http://sandrastenberg.blogg.se/
Postat av: denise

va menat från jag å int sandra ;)

2010-11-14 @ 16:33:36
Postat av: Emmsi!

Oförskämda charm? Mähh, jag tycker jag är gode klantig när det kommer til den biten.. :P Skit kul att träffa dig igår. Och bra att du annonserat på FB att du VILLE lbio kidnappat, annars hade jag aldrig rekommenderat Ante att ringa dig ;-)

2010-11-14 @ 20:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0