Hemmakväll!

I say love it is a flower, and you it's only seed
...and the soul afraid of dying, that never learns to live...
...and you think that love is only, for the lucky and the strong.

Tänkte upp i morse och fara på samhället, men kände att det inte fanns ork till det. Så en dag hemma var planerad, men så vart de inte heller ^^ Blev att se herrarna spela bandy och sjukt spännande det blev i slutet, men tråkigt nog förlora dom... Men efter det så bestämde jag att det blir en kväll hemma  och det ska det även bli!

Har sett Harry Potter ;) och ätit mig tjock framför den, och nu blir det nog en film till. Har även vart så duktig idag att jag inte suttit framför datorn en enda gång! Det är stort ;)
Men iaf, tror att min aptit är helt och hållet tillbaka, men nu är jag rädd att det ska gå åt andra hållet :o Nu kanske jag börjar äta hela tiden, haha! Men det brukar ja ju göra så jag behöver nog inte oroa mig för övervikt, inte så länge ja håller på med mina lång promenader. Dock har ja inte kunna göra de på ett tag, känner att jag kommer bli riktigt förkyld om jag gör det. Men nu är ju täckbyxorna hemma och en ny jacka införskaffad, har även vart så duktig att jag köpt min nästan allra första mössa ^^ Har inte ägt en sån på flera år tror ja. Det kommer att bli såå skönt att vara ute i kyla och gå nu!

Men för er andra som är ute på galej mm:
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0