IDOL

Har inte så mycket att göra nu så tänkte prata om kvällens IDOL. Alla, alltså alla, förutom Jay var kass ikväll. Skäms! Tycker dock att Minnah skull ha åkt, för hon kan verkligen inte sjunga så bra. Och Sen var det Toves uppträdande... Var **** har hon för fel på handen?! Det enda jag kände var att jag ville hugga av henne armen :o Men men, jag behärskade mig och insåg att jag inte orkade köra till Luleå bara för det,  så hon får ha kvar sin arm. Har även hört på hennes toplista på nån kanal på radion och hon har verkligen udda smak. Ne, hon är ingen idol för mig ^^

Blir nog en tidig kväll för mig, somna sent igår för att jag kan helt enkelt inte sova och så var ja ju tvungen att stiga upp idag. Kanske blir en tidig morron imorn.. om jag nu kan somna ikväll :) Nån får gärna höra av sig och dela ut nå planer för helgen, har såå grymt tråkigt!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0