Inget ljus..

Ja, de var ju advent idag, men här tänds det inga ljus! Min mor lämnade kvar adventsljusstaken i förrådet efter att ha fått den på foten och ska nu köpa en ny ist ^^ Hon är inte den som förlåter helt enkelt ;)
Jag däremot är väldigt förlåtande. Jag ger ofta folk en andra chans, ibland till o med tre, fyra osv. Jag anser att alla förtjänar att få visa en annan sida, en bra sida. Visst händer det att chanserna tar slut, men det är ju deras eget fel. Men i överlag så förlåter jag folk hela tiden.

Annars så är jag bara allmänt glad över att jag äntligen kan äta igen! Har gått upp ett helt kilo ^^ Men de sämre med det är att jag är grymt sugen på godis... Men det är nått jag kan leva med.

puss o kram

- ibland undrar jag varför jag gör vissa saker, varför inte bara låta det vara och låta det ske när det sker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0