Jag är nog sjuk..

Jag lider av en sjukdom. Och denna sjukdom är obotlig. Det finns inget jag eller någon annan kan göra för att få det att inte ske. Det bara gör de. Sjukdomen slår oftast till när jag träffar någon okänd och trevlig typ. Eller någon gammal vän jag ej sett på länge. Men även personer jag fått en annan bild av.

Vad denna sjukdom gör med mig är att den får mig glad, sårad och allmänt förvirrad. Den får mig att dagdrömma mycket, låter min fantasi skena iväg. Jag trodde den hade försvunnit, men den kom tillbaka. Den dagen jag blev ensam igen kom den sakta smygande tillbaka och jag var körd. Vet inte om det finns något gott med den här sjukdomen? Men de få gånger den gör mig glad så mår jag toppen, men oftast varar det inte länge utan går över till sorg.

Denna sjukdom heter förälskelse.

puss o kram på den.

Kommentarer
Postat av: denise

haha jaaa ;)

ojdå vars hade du isf tänkt fara och till vem ;) hehe

2010-11-21 @ 21:25:27
URL: http://dmortsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0