Målat bord och hår

Vad vinner man på att såra någon annan när man själv halkar på bananskalet? Om man sårar någon ska det väl finnas en anledning till varför man ska göra det? Fast egentligen är det ju aldrig bra att såra någon, men ibland finns det inga alternativ. (men det fanns många i det här fallet)
Att såra någon annan är inte bra, men vad är det då när man sårar sig själv? Idioti?

Har iaf färgat håret nu och målat mitt sängbord. Håret vet jag inte hur det blev än för har inte orka torka det efter duschen än och bordet behöver en vända till :) Annars är jag nöjd över dagens insattser. Har möbleraom rummet, nästan fyllt min nya garderob och hittat ett nytt foder till min älskade Mulle, ska se om han börjar lossa mindre hår nu!
(vet int om jag upprepa saker, men det dör ingen av ^^ )

puss o kram

Kommentarer
Postat av: ida

härligt, ja men de kan vi göra! :)

2010-11-02 @ 09:57:34
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0