Måste rensa tankar..

Från det ena problemet till det andra.

Allvarligt, va har ja blivit för nån motionstant? Har ju börja promenera nästan varje kväll. Nog för att det kan vara skönt, men tror mest de är tidsfördriv ^^ Hade inte tänkt ut å gå ikväll, men läste igenom sms från helgen och nu vart allt bara såå pinsamt! Mitt tips för livet, skriv aldrig sms i fyllan!!! Fast det stod även saker som inte får historien att gå ihop. Vad är det som händer egentligen? Därför måste jag ut och lufta huvet och tänka igenom några av mina drag, vem spelar schack matt i slutet av detta spel?

Jag ska då inte ta några fler steg, jag väntar på att andra ska göra det :)

puss o kram på vinterkylan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0