mitt drömmliv

Ibland saknar jag den gamla tiden, men ändå inte. Ändå gör man de. Vill man att saker och ting ska bli som det var förr? Eller är det bra att den tiden har varit och nu är det en ny tid?

Jag har aldrig vart nån som ångrat vad jag gjort i livet, men nu när jag tänker tillbaka en bra bit i mitt liv så ångrar jag att jag valde vissa vägar. Men hade jag inte valt dom så hade jag inte vart den jag är idag, men ibland undrar jag vem jag hade vart om jag tagit den andra vägen? Humm.. man blir som int riktigt klok när man tänker såhär. Kanske därför jag är som jag är, jag tänker för mycket ^^ Blir allt mer svamlig och vet int längre vad som är verkligheten och vad som är mina dagdrömmar och tankegångar.

Jag försöker leva i nuet och verkligheten, men så fort jag bestämt mig att dagdrömmandet är över så kommer jag på mig själv där jag drömmer om det perfekta livet där jag inte behöver dagdrömma(?) Ja, dagens problem för tillfället.

puss o kram på livet i drömmarna

Trodde även att jag skulle få ner hela tallriken med yogurt utan att må dåligt, de fick jag! Men sen kom illamåendet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0