Mitt liv som perfekt

Man måste kunna bjuda på sig själv i livet för att kunna bjuda in någon annan.



Fan vad jag bloggar. Men har som väldigt lite att göra och därför hamnar jag här med mina tankar :) Men vad gör de, dom som inte orkar med det behöver inte läsa ^^
Märker att mitt sluta-dagdrömma-grej inte går nå bra. Så fort jag kommer ut och är för mig själv så börjar tankarna dala. Jag ser mitt framtida jobb, min framtida man, min familj, mitt hus, mitt liv och allt är som i en film, lyckligt. Jag är så perfekt en kvinna kan vara, allt å alla tycker om mig. Men det vet vi alla att ingen kan vara omtyckt av alla, alltid finns de nån som tycker illa om en. Men sånna bryr jag mig inte om ^^
Den bästa drömmen jag drömmer om är att jag ska börja trivas här igen :) Att jag ska börja tycka om mitt barndomshem, men det får vi väl se hur det går.

Resten av min kväll kommer att plankas framför datorn med en bit choklad där jag ska sitta och tycka synd om mig själv för att jag inte har det där perfekta livet ;) Men vem är egentligen perfekt?

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Malin

perfekt är tråkigt, mänskligt är vackert!

2010-11-23 @ 10:58:02
URL: http://tjejensomkanmenintevill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0