Pengar gör mig lycklig ^^

Efter att ha vridit och vänt på mig i över två timmar så somna jag äntligen vid fyra tiden. Vaknade vid sju tiden för att ringa ett samtal, somna om efter många om och men. Fick ett sms före tio, orkade inte bry mig. Väckarn ringer tio, ställer om den. Väckarn ringer 11, ställer om den. När klockan blivit halv två gav jag upp. Varför har jag så himla svårt att somna och så himla svårt att vakna. Vill ju vara uppe före tuppen så jag hinner göra något under dagarna..

Jämför mitt liv med ett klockspel, första gångerna låter det vackert, sen börjar man bli lite less. Detta övergår sedan till irritation som slutligen slutar med frustration. Måste byta ut detta klockspel, behöver en ny melodi. Vill ha en trallvänlig trudelutt som alla vill sjunga med i. Men vad tycker alla om?

Ja, just nu känna det så kört allt. Får vänta till på fredag om jag fått jobbet. Allt skulle bli såå mycket bättre om jag hade inkomst, skaffa eget igen, göra mitt. Byta ut min garderob och vara den jag vill vara. Vem sa att pengar inte gör en lyckligt? Det är precis vad gör. Jag hade blivit mycket lyckligare med mer pengar ^^
Får helt enkelt bara hoppas att jag får goda besked på fredag :)

puss o kram, fan va deprimerande att sitta hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0