Ryck upp dig!!

Nu måste jag ju bara rycka upp mig!! Ska inte skriva nå mer depp, bloggen heter ju trots allt allmyhappiness? Det jag nyligen har skrivit har verkligen inte levt upp till namnet. Så nu startar jag om på nytt ^^

Alla vet vi ju vad facebook är och där gjorde jag en såndär spågrej och där stod det: Du har tröttat ut dig genom ditt grubblande och det är dags att du stänger av malandet. Nu börjar ditt nya positiva liv.
Och det är ju så sant som det kan bli! Att facebook behövde få det bevisat för mig att det är dags att gå vidare :P

Ajja, jag lyssnar vidare på Lugna Favoriter medans jag spelar spel för att få tiden att gå ikväll, för imorn inväntas arbetsintrevju!! Hoppas på det bästa! Vill så gärna flytta ut till mitt eget och ha allmänt råd att leva ;)

puss o kram, gör som jag och starta om från början om det halvvägs börjat gå utför. Än är det inte försent!

Ps. Nånting var väldigt galet med blogg igår kvälls/natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0