Så många planer, så lite tid

When I see your face, there's not a thing that I would change.
Cause you're amazing, just the way you are.
And when you smile, the whole world stops and stares for awhile.


Blev väckt runt 12 idag av en liten Ida som ville att jag skulle färga denna eländiga utväxt ^^ Varför inte göra livet enklare genom att bli brunett? ;) Ne, men hon är fin i det hon har nu och vi låter henne ha det som hon vill! + så tycker ja det är kul att färga ^^
Iaf, så gick det väl bra tills sista delen skulle färgas och flaskan hosta slut... men vi löste de ^^ och hur det blev vet jag inte, var nämligen blött när jag for så jag hoppas hon blev nöjd :p

Var längesen jag såg denna Ida och mycket har hänt sen sist :) Så jag hoppas på en coffe break imorn! ;)
Sen så hoppas jag på att det rullar in pengar imorn, annars sitter jag i världens skit! Hur ska jag ta mig till Kalix på torsdag annars och viktigast av allt, hur ska jag ta mig till Malin på fredan ?! Men vi hoppas det löser sig och blir bra ^^

Har för övrigt fundera om man ska leva på soc till bättre tider, jag måste verkligen ha tag på en lägenhet innan jag och katten blir tokig! Mest katten ;) Sen så behöver jag space, ha folk som hälsar på, bara må i min egen värld. Men jag har så många andra planer på g också... Och det kraschar om jag skaffar lägenhet :P Men men, som jag brukar säga. Det löser sig med tiden :)

puss o kram på nyfärgat hår

Kommentarer
Postat av: denise

jaaaaa att du inte är häääär! :) du skulle ha haft kvar älsklingsskodan kvar ;)

2010-11-23 @ 16:52:06
URL: http://dmortsell.blogg.se/
Postat av: denise

jaaaaaaaaaaa, fy på dig miriam ;)

2010-11-23 @ 17:11:34
URL: http://dmortsell.blogg.se/
Postat av: denise

haha jag har bil!!! men inge körkort än ;)

2010-11-23 @ 17:46:39
URL: http://dmortsell.blogg.se/
Postat av: ida

Tack för att du färgade den eländiga utväxten, det behövdes verkligen :) och de blev fint! du får se idag när vi tar lite coffe and chokolate ;) hör av dig!

2010-11-24 @ 10:28:29
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0