Snart klar

Alltså när man nyss blivit singel och folket vet om det, när är det okej för dom att börja flörta?
Tänkte som det finns väl en gräns nånstans. Lite tid kan man väl få? (nu får ni inte tro att det flyger män över mig, men tänkte som bara)

Snart är iaf rummet klart. Ska måla sängbordet senare idag när far har hittat alla grejer ja behöver, sen så har jag som sagt byggt klart en garderob och skulle börja hänga om lite kläder och flytta runt, men det enda problemet var att jag inte har nå galjar... Men nästa vecka ska ja ha dom hemma :) Vill även ha hem mina skor!!! Annars så ska jag flytta runt lite andra grejer tills de blir bra :)

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0