Städa, städa, bort, bort

Jaa. Jag har gjort roligare saker i mitt liv. Man kan inte säga att det är roligt att stöka undan ett liv man tidigare levt, städa undan en mycket bra vän. Jag saknar min vän, men jag kan inte vara en vän just nu. Jag orkar inte, orkar inte låssas som om inget har hänt, som om allt är som det var förr. Du är inte samma vän du var tidigare, det kan du inte bli, men hoppas vi ka bygga upp en ny vänskap :)

Men Malin räddade min dystra tillvaro och en trevlig midda på MAX blev det där det spelades party party och ja, man taggade som till ^^ Sen agera man taxi hit och dit, men vad gör man inte för att hon ska vara nöjd å glad ;)
Ikväll tror ja det väntas basket, både träning och herrar ;) Så min kväll och morron dag tillbringas i Luleå och imorn väntas en hemresa, men då med sällskap!
Men nu ids ja int skriva nå mer utförligt.

puss o kram på Malin

Kommentarer
Postat av: ida

okej härligt att fått de bort gjort! :)

2010-11-25 @ 23:08:49
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0