Tack älskade katt

blev väckt av katten vid halv sju tiden och kunde inte somna om. Försökte prata med någon som var vaken vid den här tiden men denne var inte social, gick in på face men där hände det ingenting, försökte somna om men kunde inte det.
Nu har det vänt, jag kan somna men inte sova... Gick och la mig relativt tidigt, runt 12. Eller jag la mig och såg film till dess. Måste ha somna så fort ja lagt bort datorn. Och jag känner att en förkylning är påväg...

För övrigt så är ja orolig över mitt mat intag. Jag är hungrig och vill äta, så fort ja börjar äta så mår ja illa. Försökte trycka i mig hela potionen igår till middan, men ja var tvungen att ge upp, jag ville spy. Va har ja för fel?

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0