Tomhänt, som alltid

Varför alltid denna jäkla drama?! Var inte jag som hitta på att det skulle bli såhär, deal with it.

Vissa människor förstår bara inte när det är dags att erkänna sina misstag. Att låta det gå ut över någon annan tjänar inget till, speciellt inte mig. Jag vet vad som har hänt och jag har stått för mina misstag, dags för andra att göra det. Men att säga raka motsattsen till den bistra verkligheten är ju bara mer eller mindre patetiskt. Ajja, nu är det över och jag mår bra!!! Don´t need you!

For en snärt på samhället och som varje gång kom ja hem tomhänt :P Vad är det med detta samhälle och att inte ha något som jag vill ha? Eller ja, nog finns det, men det överskrider min budget ^^

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0