Vad är dagens problem?

Alltså, jag sov inte många timmar inatt så jag tycker att det ska vara logiskt att jag ska vara trött nu, men så är inte fallet! Sitter pigg som en mört och undrar om jag ska bränna upp datorn för jag spenderar alldeles för mycket tid vid den! Men att jag är pigg kan kanske bero på min sena kvälls promenad ^^ Den var skön och behövlig, dock oläglig.

Tillbaka till datorproblemet. Jag tror att de kan bero på att jag inte har nå å göra om dagarna. Alla går antingen skola, jobbar eller bor på annan ort. Hur mer tråkigt kan det bli... Jo jag har ingen bil så jag tar mig iväg nånstans, inga pengar så jag kan dränka mina sorger i nya grejer ^^ Är det dagens problem? 
Ajja, som jag alltid brukar säga, det löser sig! Ingenting är omöjligt :)

puss o kram

Kommentarer
Postat av: B:

Håller med dig på sova-delen ^^

2010-11-13 @ 09:05:03
URL: http://thefighter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0