Vågen mellan liv av lycka och olycka

If you think I'm vulnerable you are wrong. I'm strong, stronger than ever and I will make it!

Ibland frågar jag mig själv, är jag inte så uppenbar som jag tycker att jag är? Är jag så hemlighetsfull, oläslig, blyg eller vad de nu kan vara?
Jag tycker att jag är uppenbar när det gäller vissa saker, men tydligen måste jag "ge" lite till för att visa vad det är jag vill vid vissa tillfällen. :)

Från det enda till det andra. Nu är jag nästan säker på vad jag vill, börja känna jämnvikten i livet. Står på en punkt och livet balanserar på andra punkten och förhoppningsvis håller vi balansen tillsammans. Men först måste jag orientera mig fram till den punkten som jag känner att jag har mest balans på. En punkt där jag är villig att spendera resten av mitt liv på. :)

För övrigt så håller min katt på att bli knäpp i detta lilla rum, han behöver utrymme att springa runt på, få vara ute. Han klättrar upp för mig garderob som verkligen inte står stadigt. En lägenhet skulle jag inte grina över nu, för hans och min skull :) Men som jag vetat länge så växer inte lägenheterna på träd här, det är mer som en jakt på hjortron vid fel säsong. Men förhoppningsvis kommer det fram en snart!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0