Var ändå bland den roligaste kvällen på länge!

Kanske överdrev med att säga alla, men igår kändes det verkligen så. Antingen blir man utnyttjad eller så ska det bara vara ett jäkla liv kring mig... Om folk bara skötte sitt och sket i folk som inte kan bete sig så skulle allt gå mycket bättre, men om dom nu inte kan det så behöver dom ju inte dra in mig i det hela. Var precis så det blev.

Men annars var kvällen kanon! Hade hur kul som helst och träffa underbart mycke trevligt folk. En förfest med Frida och hennes familj, en fest med Icebound och lappis med mycke shake ;) Sen var jag sugen på en efterfest, men det sket sig ju med tanke på otrevliga typer. Men kanske var lika bra jag for hem för jag slockna direkt ja la mig ^^

puss o kram på er som gjorde kvällen till de bästa!

Kommentarer
Postat av: denise

du.... underbart att få träffa dig igår! även om du såg lite väl dragen ut där ett tag ;) saknar verkligen arvisjarfesterna. Oh din festblåsa var de helt underbart snygg! :) Hoppas man inte gjorde nåt pinsamt eller dumt igår, minnet är inte på topp idag och mår även inte bra idag heller! :)

2010-11-21 @ 20:10:38
URL: http://dmortsell.blogg.se/
Postat av: denise

jaaaa usch men man mår ju som man förtjänar och ändå, de var värt de att få träffa de flesta av er igårnatt, och du måste ju bara komma till malå snart så fort de är röj här ;)

2010-11-21 @ 20:16:11
URL: http://dmortsell.blogg.se/
Postat av: ida

aha okej

2010-11-21 @ 20:24:33
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0