Det skulle vara du och jag föralltid

Det värst har inträffat och jag vet inte varför. Jag tyckte vi hade det bra, men vi var tydligen inte överrens om det...
Det enda du lämnade kvar var ett hål, en smärta. Du tog mitt hjärta och stoppade tillbaka en sten, och det gör ont.  Jag hade alltid drömmen att det var jag och du föralltid, vi skulle skapa våran framtid... Jag har haft så fel.

Allt vi gått igenom, allt vi har stått ut med har inte vart nå annat än förjäves. Jag ångrar inte våran tid tillsammans, jag ångrar den tid vi inte kommer att ha tillsammans. Jag hoppas för vår skull att du tar tag i ditt liv snart och tar reda på vad det är du vill, jag orkar inte vänta och jag orkar inte hoppas...
Jag är så ledsen att det blev såhär, men någon gång kommer jag att stå på fötterna igen, med eller utan dig. Det kommer att vara jobbigt, men jag vill så gärna klara det.

Det var du och jag föralltid och jag hoppas att det en dag blir så. Om så inte önskar jag dig all lycka till och jag finns här som din vän när det blir svårt. Om än jag inte visade det så är det så jag känner.

Jag älskar dig nu och kommer alltid att göra // din Miriam
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0