Fullspäckad vecka

Allt är inte som det brukar vara och det kan både vara bra och dåligt. Fick en hemlängtan idag, kände för att bo i mitt gamla rum, bo i samma hus som min familj, hela familjen. Ville även fara till mormor, gud vad jag saknar min mormor! Den goaste personen på jorden, den givmildaste och den bästa! Älskar dig mormor <3


Var en sväng till Pilträsk i helgen, från torsdag till fredag. Känns skönt att komma hem igen, har som inte kunnat varva ner i helgen som jag ville ^^
Var även i Arvids förra helgen på 40års fest och passade på att stanna där till tisdan (så har int vart hemma så mycke de senaste taget). Festen var urkul och jag hade jätte trevligt! Synd dock att jag var så trött och blev illa tvungen att bege mig hem där jag nästan slockna direkt :P

På tisdan påväg hem igen svängde jag förbi Luleå på en arbetsintervju och fick ett jobb med mig hem ^^ Så nu hjälper jag arbetslösa att få jobb, dock är det inget heltids, men får hoppas på en befordran ;)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: denise

haha men ändå :p nu ha du väl säkert fått även typ världens längsta hår också :p

2010-10-25 @ 12:53:15
URL: http://dmortsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0