Har faktiskt haft nå å göra idag ^^

Varför söker man efter det perfekta när det inte finns någon som är perfekt? Varför strävar man åt att inte göra några misstag när vi alla gör det? Varför är man avundsjuk på någon som förmodligen vill vara som någon annan?


Har vart en fullspäckad dag! Först ut å rast hunden där vid sextiden i morse och sen börjat tvätta, efter det så var det möte min jobbcoach kl 12 där det bjöds på fika och mycket intressant information, nu kanske det börjar hända nå i mitt jobbsökande ^^ Mötet tog iaf 1,5 timme och efter det så blev det att "hjälpa" gubben att fixa bilen (stod bara och titta på) :P han for iaf till arvids och jag blev kvar. Så jag grov städade nästan hela lägenheten, orkade inte hallen och sedan skrev jag ett mail om mig själv för att sedan skicka till coachen :)

Igår var jag på möte med arena ung där ja kommer att få hjälp ekonomiskt och praktiskt. De ska hjälpa mig ut i arbetslivet, praktik å dyl. Och även hitta kurser om jag vill de, eller mot all förmodan skulle vilja plugga igen, men det vet vi alla att det troligtvis aldrig händer ;) Men vem vet, kanske man blir något stort nån dag :D

Med lilla Kola, hunden, går det sådär :P Hon vägrar säga till att hon är nödig typ så hon har inte blivit rumsren riktigt. Hon har bara lärt sig några saker som kom hit, sitt och nästan ligg. Och stanna ^^ Men lite tvärsöver är hon allt! Måste dock låta henne träffa fler hundar så att hon vänjer sig med de och kanske lite mer folk. Nu är hon lite osäker på de, men det blir nog bra sen :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0