Ingenting är omöjligt!

Jag gillar när folk är positiva, som har en såndär härlig inställning att ingenting är omöjligt. Precis så är min jobbcoach! Han ville att jag skulle sätta upp ett mål på det jag verkligen vill göra, mitt drömjobb osv. Givetvis kanske han inte kan ta mig hela vägen, men hjälpa mig en bra bit. Han berättade sin resa genom livet och jag vill lova att han hunnit med mycket och han vill fortfarande mycket. Han bevisar att man inte behöver stanna när man fått ett heltidsjobb, utan man kan faktiskt ta ett steg längre och att det aldrig är försent! Precis en sån inställning får mig att tagga till och vilja saker och äntligen få höra att ingenting är omöjligt. Det är ju så jag lever mitt liv, mitt motto :D

Nu taggar vi till och skaffar oss drömjobbet vi alltid har velat ha!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0