Jag vill inte tjata

Jag vet att jag kommer att tjata om det här ett tag nu, lika mycket som då han åkte in... Men det är ett sätt för mig att få ut det jag vill ha sagt och det känns bättre.. tror ja.

Vad gör man nu? Går vidare? Vars går man när man inte vet vars man vill?
Det jobbigaste med allting är att jag byggde upp ett hem åt oss i Kalix, ett hem som det tydligen bara var jag som bodde i. Jag borde ha vetat att något var fel då jag för det mesta var själv där uppe..
Jag flyttar iaf hem igen, till Arvidsjaur. Inget som står högst upp på min toplista men det känns bäst att göra så. Det mest jobbiga med det hela är att även han bor här, vi kommer att ses. Men är det kanske det jag vill? Jag vill nog att han ska se mig lida, se att vi var inte enade om det här och att han ska se vad han går miste om.

Jag kan inte säga att jag är arg på honom, visst är jag det, men mest besviken och sårad. Det var så mycket snack om framtid och familj, hus och gud vet vad, men allt kraschade på en dag. Men varför? Även om han har sagt det flera ggr nu så förstår jag ingenting. jag tyckte vi hade det bra, lite bråk hit och dit, men jag bråkade för att han aldrig var hemma...

Jag kanske skriver för mycket, är det här för personligt? Är det ett påhopp mot han? Skriver jag bara för att han ska må dåligt om han nu läser det?
Ärligt så vet jag inte nu, men jag måste få skriva hur jag känner.

puss o kram, allt var till dig.



Jag hade gärna vela att vissa i släkten kunde se det från mitt håll. Att dom tycker det är bra att mannen i mitt liv har lämnat mig får dom hålla för sig själva. Jag orkar inte med nått sånt, och inte heller att jag förtjänar något bättre. För nå bättre känner jag inte att jag kan få. Vad är bättre än sann kärlek?

Kommentarer
Postat av: denise

du ska inte känna att du tjatar om det på bloggen, kan vara bra att få skriva av sig lite.. ta han om dig kram <3

2010-10-29 @ 13:16:33
URL: http://dmortsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0