Känns så mycket längre

Vill inte sitta ensam hemma, men inte heller vara med nån. Måste få ordning på tankarna. Måste inse vad som händer.
Det var inte förns igår när jag la mig jag insåg att jag är singel, att han inte längre kommer att hålla om mig om kvällarna. Att jag måste hålla värmen själv. Det känns så konstigt när jag är van vid att bo med någon i 1,5 år (känns så mycket längre) och nu helt plötsligt är jag tillbaka i det hus jag växte upp i. Allt gick så fort. Plötsligt hade jag hittat kärleken, sen hade jag en livskamrat, jag flyttade och nu är jag hemma igen.

Tur har jag en man kvar i livet som vill stanna och kommer aldrig att lämna mig med vilja, min älskade Mulle :) Hoppas jag inte låter som en såndär tokig tant med massa katter ^^ Men utan honom hade det vart mycket tyngre <3

puss o kram älskade Mulle!


Kommentarer
Postat av: ida

tur du har mulle :) djur är verkligen ens bästa vän! är du fortfarande på att hitta på nått i veckan?:)

kram! <3

2010-10-31 @ 20:00:24
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0