Klippt till med vinter

Klippte mig igår, äntligen! Nu är det ju nästan normalt håret, eller det är väl de nu :P Dock blev det lite kortare för att hon skulle få det jämt, var typ en halvdecci kortare på ena sidan ^^ Så ingen mera "boll" mitt på huvudet om nån fatta vad jag mena :)

Sen var det hög tid att byta till vinterdäck igår, men på nått sätt behövde vi inte ha så brottom. Här i Risögrund är det snö och is, men inne i Kalix var det som nyhöst :P Men men, ska till Arvidsjaur i helgen på festligheter och där behövs det förmodligen vinterdäck om jag inte är helt ute och cyklar ^^
+ så blir det en arbetsintervju på tisdag och jag längtar! :D

puss o kram

Kommentarer
Postat av: denise

du måst ju lägg ut en bild på nyfrisyren :)

2010-10-13 @ 22:21:55
URL: http://dmortsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0