Nu gillar ja läget

Nu jäklar händer de saker :D Jag gillar min jobbcoach! Han visade med chefen mitt mail och han blev intresserad så nu blir de intervju med han snarast möjligt bara jag kan få nå vett ur AF! (börjar bli lätt less dom när inget händer från deras sida).
Var iaf så jag tolkade hans senaste samtal (han hördes lite väl dåligt) men att de var en jobbintervju fatta jag :D Så förhoppningsvis lever man inte länge till på bidrag och kan börja ha råd med saker och ting, kanske unna sig själv något ;) Eller varför inte ge gubben sin present såhär några veckor efter ^^

Nu ska vi inte ta ut segern i förskott, det kanske rent utav inte är något för mig det här jobbet. Vi får vänta och se tills allt är bestämt :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0