Saknar er!

Saknar vännerna i Arvidsjaur! Saknar våra gamla upptåg och galenskaper, sitter och halvgrinar över att jag inte tog tag i saker å ting tidigare och tog med er på en livsresa, eller varför inte gjort några favoriter i repris ^^
Resan till fjällen, festivalen i Östersund, grillningarna på kvällarna, kaffet hos Adam och såååå mycket mer! Jag har inte alls en såndär hemlängtan.... eller mest är det en uppleva-gamla-tider-längtan.
Saknar även tiden med klassen, våra sånger, våra reser, våra skratt och våra allmänt sjuka grejer. Önskade jag hade tagit vara på den tid vi fick och inte älta vilken linje jag gick...

Hoppas och vill att det kommer en dag då vi alla kan träffas och ta igen en sån galet lång tid.

Puss o kram på mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0