Ville ha bulldeg!

Varför kunde inte mamma ha väckt mig när hon skulle baka bullar så jag kunde äta degen ist för att hon skulle väcka mig med dammsugarn :O ^^

Iaf, idag blir en såndär söndag. Ska göra så lite som möjligt, dock måste ja väl på konsum och köpa nå kattmat. Att jag int tänkte på det igår när jag ändå var där, för jag visste att det snart var slut! Ajja, finns inte så mycket annat att göra än att bege sig dit.

Hoppas folk hade trevligt igår, utklädda eller ej. Men det jag inte fatta är varför folk var utklädda igår? Svenska halloween är ju int förns nästa helg. Men men, nån måste ju ligga steget före :)

puss o kram, har en stor saknad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0