Walk-in-closet önskas!

Nu så. Nu har jag byggt ihop en IKEA garderob och det är tredje garderoben jag har här! Det börjar ju likna en walk-in-closet, är ju faktiskt gång avstånd till alla ;) Men än kan jag inte gå in i nån, eller en men då är det trångt... Vill helt seriöst bygga om andra rummet till en garderob! Hur ska mina skor annars rymmas? :O + så skulle det vara bättre för mina väskor om de fick hänga upp (A).

Ajja, det där löser sig så småningom. Annars så har jag börjar slipa sängbordet för det skall bli en ommålning, troligtvis vit, men ska se vad garaget kan överraska mig med ^^ Och imorn blir det förhoppningsvis en investering i en ny vinterjacka! Sen nån gång måste jag ha ett par nya vinterskor... :$

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Walk-in-closet ligger högt upp på min önskelista också.;)

Hoppas allt är bra med dig! Kram!

2010-11-01 @ 12:51:31
URL: http://melodyrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0