En resa mot arvids

Efter en tung vecka med sjukdomar är jag nu på halv stadiga fötter. Blev därför en resa till Arvidsjaur för att se hur livet leker här en stund, blir nog kvar en vecka här. Dock så var de ju tråkigt att många har börjat studera på annat håll och andra var helt enkelt inte hemma... men jag övelever nog och får iaf träffa några :)

Resan hit var däremot ingen hit! Det blev att åka buss och jag tycker verkligen inte om de, man annars hade ja fått gå så det blev buss ^^ Iaf så tog resan 4h och jag kunde inte sova på bussen pga att alla som satte sig framför mig helt enkelt luktade illa, usch!! Sen så var jag dödstrött efter en natt men nån timmes sömn hit och dit, plus att jag var tvungen att stiga upp tidigt för att hinna göra det jag skulle.. Men jag kom fram och är i behåll :P
Blev en lugn kväll för mig, blev till sist nu sittandes ensam efter en skön dusch :P (ville inte gå ut oklädd och omaskerad ^^ )

Dock saknas en mysig Mulle vid min sida, men jag tror ja klara mig utan honom ett par dar :).. men de tär ;)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0