Ett helt vanligt svenssonliv :)

Igår när jag och min man hade gått och lagt oss fick vi en nostalgi upplevelse ^^ Vi räknade upp alla bra barnprogram som fanns på den tiden då man själv var liten, var har alla dom tagit vägen? Nu mer går det bara dåliga barnprogram, på min tid var de lite mer action ;) På min tid var det mycket bättre!

Just nu saknar jag tiden då man var barn, tänk va roligt man hade det ^^ och vad mycket man hann med utan att alltid måsta passa nånting och man gjorde saker jag aldrig skulle kunna göra idag. Nu mer hinner jag inget fast jag har tid, jag är mer rädd än våghalsig. Det jag tordes göra som barn har skrämt mig i dagsläget, jag kunde ju ha dött :O :P

Om jag skulle utmana ödet lite mer så skulle jag ha gjort mer i livet, men jag kan helt enkelt inte och får därför klara mig med det svenssonliv jag har idag :) Och jag är lika glad för de ^^

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag gungade här om dagen och det var typ skitläskigt! haha Förut vågade man ju hoppa från gungan i hög fart, nu vågar jag knappt sitta på den. hahaXD

2010-09-16 @ 21:52:57
URL: http://melodyrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0