Sjuk.. jätte sjuk...

Hatar att vara sjuk, man kan inte göra nångting annat än att vara sängliggandes och inte är det nån som stannade hemma för att ta hand om mig heller :P Detta är nog ingen vanlig förkylning. Inte när man blir snurrig så fort man ställer sig upp, svimmar i duschen och allmänt inte orkar äta...
Inte nog med att jag är sjuk så började min dag riktigt dåligt.. Blev väckt vid halv nio och efter de kunde jag inte somna om och då var det kört, sen fick jag reda på att jag inte får nå pengar för att leva den här månaden! Så jag har egentligen inte tid att vara sjuk just nu :O

Annars går livet på räls, men jag saknar endel personer som jag inte träffar allt för ofta nu för tiden... Men jag trivs dit mina steg nu har fört mig :)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

vafan va ju farsan som lura mig ju:O

2010-09-02 @ 23:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0